extreeemt jäävla trött!

AAAAH!

jag är så sinnestsjukt jävla trött och sliten - ändå var'e en relativt lugn dag..
Jag har ont i benen, huvudet och är allmänt jävla slut.. 

känner mig som mina sista veckor i graviditeten (- eller inte !! ) skoooja :)
 
Hittade även en bild från den 10 juni 20o8 (dagen då jag slutade 2:an på gymnasiet) - 19 dagar innan Gabbe föddes;





Gabbe ligger och sover som en stock och jag sitter här med min far och bror som så hjärterligt tittar på den otroligt tröttsamma fotbollen..
Booring..!

Älskling kommer efter att han slutat jobbet, alltså efter 23.00 ikväll..
Och jag saknar honom så himla mycket!


jajaaa, nu börjar det jättespännande avsnittet av "Grey's Anatomy"




Hurry uuuuup!


Puuss,


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tjockis du är på bilden där dååå ;) Fast jag är typ dubbelt så stor nu, och det är hela tio veckor kvar!!! :D <3

2010-06-24 @ 21:18:44
URL: http://jagochmittbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0