updaaate!

jahaa, här sitter jag med min bror och tittar på någon sugig film, men som han skrattar något så jukt åt (?) haha, jaja - jag skrattar åt honom iaf (;

Det har hänt så sjukt mycket saker,
* Jag har skaffat mig ett jobb! - wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie, mer om det snart!
* Jag har varit på möte gällande Gabriel - och det kändes riktigt bra, men mer om det snart oxå..
*har varit med på ölbrännbollen
* jag har varit på alla möjliga slags grillkvällar/familjekvällar/brudkvällar - inte så mkt mer att skriva om det mer än att det var grymt och det kändes som riktig sommar :D:D
* Jag har varit på bal på hedenlunda slott - bilder kommer!
* JAG HAR TAGIT STUDENTEN!!!
* jag har börjat arbeta...
* och såklart bara varit med mina bästa!

sååå, allt detta har jag hunnit med och så sjukt mkt mer.. men försöker ta det en aning kort!
Ekhagen - så heter mitt nya arbete eller i vilket fall stället där jag jobbar. Ett äldreboende med hur gulliga människor som helst - trivs helt grymt bra!
Mitt schema är toppen och dem har verkligen kunnat fixa mina arbetstider efter de veckor jag har Gabbe och
denna vecka är min "Gabbevecka" och jag är ledig idag, alltså måndag, och arbetar under tis-tors; 07.00-15.00 och är ledig fred. lörd. och söndag.
Känns lite tråkigt eftersom Gabbe ska åka iväg till Frankrike med sin pappa under nästa vecka och alla dessa lediga dagar får jag tillbringa utan min Gaben :( tom känsla.. men jätteroligt för Gabbe att få utforska Frankrike lite granna - ett citat som Vilma (Gabbes Faster, 10 år) sa nu när jag hämtade Gabbe hos hans farmor
 och farfar: "assåå, det blir ju typ inte semester, lite så'dära jobb/semester - jag menar nu när vi har gabbe med oss" haha, så söt! hon menar nog att hon kommer att få vara ganska mkt med Gabriel :D haha!

men i vilket fall har denna sommar börjat rätt härligt - lite tråkigt de'dära med vädret.. men det tar sig väl? det hoppas jag verkligen!
Har haft väldigt mkt grillkvällar med vänner osv. i lördags var vi på Basses och Willes student. Jag jobbade till fyra vilket innebar att jag inte kunde vara med på deras utspring och missade dem totalt på kvällen, träffade endast Basse under färden hemmåt i typ 5 min :P
Men det var väl sådär kanske, mer drag har det väl varit?

men tillbaka, tänkte att jag lite kort skulle skriva om min student..
DEN var helt underbar, mer kan jag inte säga!
Gabbe: "gjattiis uudentän" så otroligt härligt att höra! =) det och en stor blöt puss mötte mig när jag direkt efter utspringet jagade efter min familj och äntligen hittade dem :P
Flaket var helt sjukt - helt sjukt!
OCH JAG ÄLSKADE DET! gaaaalet!!


Biiildinläägg - ENJOY!


Gabbe duschar i den nygjorde duschen



En trött Gabbe sover uut



Här kommer lite bilder från balen, finns även fler bilder på http://bcpwkultur.se/




mer bilder från studenten kommer i ett senare inlägg! :D


puuuuuuuss,








Kommentarer
Postat av: malin

Vilka fina bal-bilder.. :)

2010-06-14 @ 20:43:20
URL: http://pamaalni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0