det blir ett sån't dära bildinlägg!

jaha, jag kände att det var dags för Gabbe att krypa till kos, det alldeles kröp i hela kroppen på honom.
det har varit en händelserik dag för min sköna, men en lugn och mysig sådan!

tänkte att det kanske blir lite roligare att titta på bilder samtidigt som jag berättar vad som hänt under denna vecka, så det får bli en massa bilder plus text till =)




Här har vi lilla Stella (som för er som inte vet är Sebastians systerdotter) och Sebastian!
I fredags förra veckan var vi till Sparreholm och hälsade på Sebastians Mamma, där Sebastians syster Alexandra sov kvar, vilket vi också bestämde oss för att göra =) så, några bilder från det!





Här har Sebastian precis snurrat henne runt, runt och hon ska alldeles precis ta sina vingliga ben och springa omkring allaldes snurrig - tror jag har någon film från det, men eftersom att jag är allmänt trög och inte har förstått det där med att lägga upp filmer, får jag vänta med det =)







Här håller min mor och far på att renovera vårat badrum på nedervåningen! 





Min kära pappa sliter och sliter



Och Älskade Mamma håller på och fjantar runt =)




Min mormor och morfar (alltså Gabbes Gammel mormor och Gammel morfar) har, som jag skrev i ett tidigare inlägg, köpt en hund - Sigge!
Han är så snäll, go och rar - Och hur fin som helst!




Här är Gabbe och Sigge under sin allra första gång tillsammans precis när Gabbe äntligen kommit hem under söndagskvällen. Gabbe kastar boll och säger "tanna igge" (han kastar iväg bollen och Sigge sitter kvar snällt och väntar) Gabbe skriker "appot" och Sigge får äntligen springa och hämta bollen!




På tisdagen kom Sebastian äntligen hem till Gnesta, då bestämde vi oss för att gå en sväng hem till min mormor och morfar, efter att hämtat Gabbe på dagis, och träffa Sigge igen!
Och här har vi mina Älsklingar under resans gång hem till dem;







Och här har vi Älskling tillsammans med Sigge!




Här blev vi kvar på fika och sedan bar det av hemmåt igen!






Sådär, fler bilder kommer upp ikväll - vill bara hinna in och se lite på "sommarkrysset" först =)

ha en trevlig kväll nu!


Puuuuss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0