Eskilstuna

sådärja' då har vi varit i e-tuna och handlat lite grejer, bland annat kostym m. tillbehör åt min käre pojkvän!
Han är så stilig i sin nya outfit som jag anser han ska ha på sig många fler ggr än endast till balen och studenten!
sådana där'a kostymbrallor gör ju inte helt fel bak i rumpan - vilket ass! herrenminjesus.. =)

Det blev alltså E-tuna idag med Sebastian och Ulla, mycket trevligt med fika och kik i affärerna.
Sedan bar det av till Sparre där vi bara tog det lugnt och myste, käkade god mat osv.

Och nu sitter jag alldeles jättetrött här vid datorn medan Älskling springer omkring och tittar sig i spegeln iklädd sina nya finkläder ^^ han är så söt den där Herr Karlsson!
smiter iväg och kikar sig i spegelbilden i glasrutan, medan han tror att jag sitter här alldeles ovetande ^^
MOHA!

neemen ser man på, här kommer lite pics från klädprovandet;















Han var ju något road när jag skulle ta alla korten ><

aja, nu ska jag väl se till mysa med min plutt!
- neejuste, han tränar ju. hm, det blir till att titta på när han svettas! mums..

Puuuuss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0