försommarkväll i Malma!

Hej hallå mina kära bloggläsare =)

Sitter här på balkongen hemma hos min kära Sebastian utan honom själv, men med min underbara son!
Helt sjukt skönt väder det har varit dessa dagar - underbart!

Gabbe älskar verkligen att vara här ute på balkongen, jag bestämde mig ganska snabbt att det inte riktigt var någon idé att ta fajten om att inte vara här, upptäckte att det var riktigt skönt att sätta sig här med datorn.. och när jag väl tog ut den, sprang han bokstavligen in och hämtade alla sina leksaker - han är så söt!
Så nu har vi hela balkongen full med leksaker och han pendlar mellan att leka med bollen/ alla sin bilar =)

tänkte att jag skulle skriva igen lite senare när Gabbe gått och lagt sig.. så att jag kan sitta här och njuta av det härliga vädret med min son just för tillfället i kvällssolen!









Puss på er godingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0