Lär känna mig ;)

Nämn något som gjorde dig glad igår:  att jag fick så bra kritik av min svenska lärare när jag gjort mitt muntliga nationella - det gjorde mig riktigt glad faktiskt! 

Vad gjorde du kl 08 imorse: Satt vid datorn och kollade bussar!
Vad gjorde du för 15 min sedan:
Kollade tv

Det sista du sa högt:  "nee, det gör jag väl inte.."

Det senaste någon sa till dig: "faan, jag vill ju bara komma till den jävla fittreceptionen!!"
 
Vad har du druckit idag: varm o'boy och juce

Vad var det senaste du åt: varm macka i ugn, med ost, prickigkorv och tomater!

Vad var det senaste du köpte: en bussbiljett

Vad är det för färg på din ytterdörr: En brun här i Malma och en vit hemma i Gnesta

Vad är det för väder hos dig nu: molnigt, grått och lite halvregnigt

Godaste glassmaken: magnum mandel - MUMS!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Helt klart!

Sover du tungt: väldigt ofta!

Drömmer du mardrömmar: Väldigt, väldigt ofta!

Trivs du med ditt jobb: Eftersom jag studerar just för tillfället och tar studenten nu den 5juni, har jag inget jobb - men däremot ska jag på en arbetsintervju imorn bitti - wiiie!

Favoritklädsel: hemmaklädseln är absolut mjukisbyxor, ett tunnt linne samt en tjocktröja från Älskling,
men när jag ska gå ut eller till skolan tycker jag om att göra mig iordning och känna mig fräsch - vilket betyder att jag då hatar atta vara klädd i mjukisar!

Favoritlåt just nu: oow, den var svår.. jag tycker ju om så mycket olika. men jag tycker om han den där'a Joshua Radin :)

Vad ser du om du tittar till höger: Ett fönster med gröna/vita gardiner, en gul vägg samt en soffkant med en flisfilt över

Vad gör dig glad just nu: Att det inte är långt kvar till dess att jag får ha min Gabbe hos mig och självklart att det snart är bal/student

Vad ska du göra härnäst: käka en röd gummibjörn!

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Lite nervös, har liksom nerverna på utsidan men vet inte riktigt varför ;S

Favoritgodis: Lakritsmattor (extremt färska) och marabou mjölkchoklad

Kläder just nu: Gråa mjukisbyxor, ett svart linne, och Älsklings gröna luvtröja uppknäppt!

Sommarplaner: Plugga och arbeta så mycket som det går, men självklart att åka mycket till stranden med min lill'kille och försöka att bara njuta av livet!

Hur många kuddar sover du med: fyra hemma i Gnesta och fyra (varav två använder Sebastian) i Malmköping

Spelar du något instrument: nee, inte alls :P

Morgon eller nattmänniska: Natt - helt klart!

Vad är viktigast för dig: helt klart att alla i min närhet ska må bra och ha ett bra liv!

Är du kittlig: haha, ja det finns nog ingenstans jag inte är kittlig!

Snarkar du: haha, jajemän och pratar som sjutton! 

Stjärntecken: Vågen

Äckligaste insekten: helt klart spindeln men även ormar - urk!

Längtar du mest efter just nu: Sommaren, balen, studenten och självklart Gabbes födelsedag den 29juni!




Kommentarer
Postat av: Cicci

snyggaste bilden älskling!<3

2010-05-26 @ 11:36:40
Postat av: jaaaaasminee

haha, you know it bby! :D <3

2010-05-26 @ 16:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0