Mösspåtagning!

Nu sitter jag här igen i Malmköping och har gjort en massa nytta! =)

Har fått iväg en ansökan, fixad studentinbjudningarna (gäller bara att skicka dem nu - det börjar dra ihoooop sig!!) och en massa annat har jag fått gjort nuråå!

Saknar min Gabriel så in i norden att jag bara vill gråta precis hela tiden, känns som en stor klump i magen när han inte är hos mig! förstår inte hur jag ska se till att klara av att vara utan honom ända till på söndag..
Usch, fy, blä!
Jag saknar min lille "emil i lönneberga"!


såjahaja, så har vi haft en hel dag med vett och etikett, dans, formalia och Mösspåtagning!
helt grymt kul, det kändes i hela magen när vi stod där och sjöng oss beredda..

Bilder från det kommer finns längre ned!

Sitter här med Kjell (Sebastians Pappa) och tittar på tv samt försöker få lite plugg färdigt..
det är hlt stört vad jag har pluggat, känner mig riktig duktig - men det är mycket kvar!
Och jag vill bara spy på det!

Jajaa, snart ska jag och Sötnos springa ned till fotbollsplanen och titta fotboll..
känns somrigt, riktigt somrigt - men tänk er min Gabriel med och bara få stå och titta på när de andra spelar match, han hade blivit helt galen! =) haha!

det är läskigt, för jag verkligen kopplar ihop allt med honom som "tänk om han varit med..."
- jag skanar honom så mycket!!




En finfin bild på mig och Gizem





En bild på Älskling och mig, sådär halvpigga! ><





Kommentarer
Postat av: Gizem

Ta bort bilden nuuuuu =P

2010-05-13 @ 12:57:37
Postat av: Jasmineeeeeee

hahaha, neeever! (;

2010-05-13 @ 13:24:16
Postat av: Gizem :p

Kunde du inte ta en bättre bild :P

2010-05-14 @ 20:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0