update!

Sebastian är Dj i Hälleforsnäs, vilket innebär att jag och Gabbe har lägenheten för oss själva då Sebastians Pappa är i Spanien och steker.. vill inte veta hur brun han kommer att vara när han kommer hem sen =( och jag kommer att vara en riktig blekfis.... Blä för Kjell som inte packade ner mig i sin resväska =)

Jaja, så Gabbe sover och jag sitter här.
Har tittat runt lite överallt och fastnade på Kissies blogg, som jag inte har varit inne på, på hur länge som helst!
Hon är bland den mest patetiska människa jag känner till..
Såg när hon var med i Bella&Tyra show - så jävla äcklig så jag spyr..

Aja, nog om det - ska lägga upp lite bilder här från i veckan! =)


Här har vi bilder sedan i onsdags då min käraste syster hade haft nöje med att sätta upp studsmattan inför säsongen.. och Gabbe blev mer än glad!
Han ville inte slita sig från den kan jag lova!





Här har vi Gabbe som testar min BH - den kunde han heller inte slita sig ifrån även fast det fanns en viss Bastian som sa till honom "Men Gabbe, vi killar använder inte sån't - bara mammor och andra tjejer använder dem.."
Det struntade Gabbe totalt i och skulle iaf ha den på sig.. =)



Haha, Alldeles uppställt!





Gabbe och Mamma Jasmine!




Haha, en mongobild på oss båda ;D






Och sedan fortsatte vi att hoppa!



På fredagen åkte vi hem till Malmköping (där vi för övrigt fortfarande är)
här är två bilder från när vi var i Sparreholm och väntade på att nästa buss mot Malmköping



Älskling lagar mat åt Gabbelitoo! =)




Gabbe är nyvaken och sitter i soffan och tittar på "Händige Manny"




Gabriel är inne hos Sebastian och myser samt försöker få honom att vakna till så att dem kunde spela boll!




Gabriel, Sebastian och Jag bestämde oss för att dra oss ner till badplatsen i Malmköping, för att där fika och käka lite lunch! Jättemysigt och skönt var det och Gabbe fick känna lite på vattnet, men det var alldeles för kallt för att bada - särskilt nu när han precis blivit frisk! så inge bad för Gabbes skull och inte heller för vår, men blöt om fötterna och lite sol på kroppen skadar ju inte =)

 


Och sen bar det av hemmåt igen, efter en riktig skön dag!
Vi käkade Sallad, Tom&Jerry- kex och hade det allmänt bra
- en riktigt bra dag med andra ord och jag älskar mina killar, mest av allt i den här världen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0